-
Úprava režimu odbavení na OSŘ a OÚP
Z technických a personálních důvodů došlo od 14. 9. 2020 k úpravě režimu odbavení na Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování MěÚ Tišnov. Pokud klient dospěje k rozhodnutí, že nemůže svoji věc řešit písemnou formou, ale musí na odboru vykonat osobní návštěvu, je nezbytné rezervovat si přesný termín a čas schůzky, kdy bude příslušným pracovníkem očekáván. V případě nepřítomnosti se pracovníci odboru vzájemně zastupují.
Rezervační systém je dostupný na adrese https://www.tisnov.cz/urad/rezervacni-system. Rezervaci schůzky lze na stejném místě také zrušit, a uvolnit tak termín jinému klientovi. Písemná podání nebo ústní podání do protokolu je možné učinit osobně každý pracovní den v rámci úředních hodin podatelny. Písemné podání je možné vhodit do schránky na budově MěÚ, nám. Míru 346.
Doručování písemností lze v souladu s právními předpisy učinit prostřednictvím poštovní přepravy, nebo elektronicky do datové schránky města Tišnov, IDDS: qzjbhat, nebo na elektronickou adresu podatelny epodatelna@tisnov.cz, podrobnosti na https://www.tisnov.cz/urad/elektronicka-podatelna.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 |
7
1
|
8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |